Page 167 - Yeşilyurt Belediyesi 2025 - 2029 Stratejik Plan
P. 167
ateji Geliştirme 2025-2S0T29RATEJİK PLAN
Hedef Tabloları
Amaç KURUMSAL GELİŞİMİN SAĞLANMASI
(A27)
Stratejik Amaç & Hedef & Göstergelerr
İlçemiz ve bölgemiz genelinde yürütülen tüm hizmet süreçlerinde; Katılımcı hizmet anlayışını yaygınlaştırmak, belediye ile
kurum, kuruluş ve vatandaş arasındaki iletişim kanallarını süreklilik esasıyla açık tutmak.
Hedef Belediyemizin en iyi şekilde temsil edilmesi ve randevu/görüşme taleplerinin alınması kapsamında; iletişim kanalları
(H27.1) süreklilik esasıyla açık tutulacak olup;hizmet sunumu en üst düzeye çıkarılacaktır.
Sorumlu Birim Özel Kalem Müdürlüğü
İşbirliği Yapılacak Birim(ler) Tüm Birim ve Müdürlükler
Riskler
Kaynak ve finansman eksikliği riskleri, Güvenlik riskleri,Ulaşım riskleri,Bilgi güvenliği riskleri, İletişim
Faaliyet ve Projeler ve çevre riskleri
Belediyemize yapılan ziyaretler kapsamında bölge halkının randevu ve görüşme programı süreçlerinin
yürütülmesi
Belediyemize yapılan ziyaretler kapsamında bölge esnafının randevu ve görüşme programı süreçlerinin
yürütülmesi
Belediyemize yapılan ziyaretler kapsamında resmi kurum ve kuruluşların randevu ve görüşme programı
süreçlerinin yürütülmesi
Belediyemize yapılan ziyaretler kapsamında diğer kurum ve kuruluşların randevu ve görüşme programı
süreçlerinin yürütülmesi
Belediyemize yapılan ziyaretler kapsamında sivil toplum(STK) kuruluşlarının randevu ve görüşme
programı süreçlerinin yürütülmesi
Belediyemize yapılan ziyaretler kapsamındaki temsil ve ağırlama süreçlerinin yürütülmesi
Maaliyet Tahmini (TL) 2.933.300
Tespitler
İhtiyaçlar Hizmet süreçleri ve hizmet alanlarında yaşanan yoğunluk nedeniyle oluşan ihtiyaç talep ve beklentilerin
varlığı
Görüşme programı ve ziyaret süreçlerinin etkinliği artırılarak katılımcı yönetim anlayışının temin ve
tesis edilmesi
167
Hedef Tabloları
Amaç KURUMSAL GELİŞİMİN SAĞLANMASI
(A27)
Stratejik Amaç & Hedef & Göstergelerr
İlçemiz ve bölgemiz genelinde yürütülen tüm hizmet süreçlerinde; Katılımcı hizmet anlayışını yaygınlaştırmak, belediye ile
kurum, kuruluş ve vatandaş arasındaki iletişim kanallarını süreklilik esasıyla açık tutmak.
Hedef Belediyemizin en iyi şekilde temsil edilmesi ve randevu/görüşme taleplerinin alınması kapsamında; iletişim kanalları
(H27.1) süreklilik esasıyla açık tutulacak olup;hizmet sunumu en üst düzeye çıkarılacaktır.
Sorumlu Birim Özel Kalem Müdürlüğü
İşbirliği Yapılacak Birim(ler) Tüm Birim ve Müdürlükler
Riskler
Kaynak ve finansman eksikliği riskleri, Güvenlik riskleri,Ulaşım riskleri,Bilgi güvenliği riskleri, İletişim
Faaliyet ve Projeler ve çevre riskleri
Belediyemize yapılan ziyaretler kapsamında bölge halkının randevu ve görüşme programı süreçlerinin
yürütülmesi
Belediyemize yapılan ziyaretler kapsamında bölge esnafının randevu ve görüşme programı süreçlerinin
yürütülmesi
Belediyemize yapılan ziyaretler kapsamında resmi kurum ve kuruluşların randevu ve görüşme programı
süreçlerinin yürütülmesi
Belediyemize yapılan ziyaretler kapsamında diğer kurum ve kuruluşların randevu ve görüşme programı
süreçlerinin yürütülmesi
Belediyemize yapılan ziyaretler kapsamında sivil toplum(STK) kuruluşlarının randevu ve görüşme
programı süreçlerinin yürütülmesi
Belediyemize yapılan ziyaretler kapsamındaki temsil ve ağırlama süreçlerinin yürütülmesi
Maaliyet Tahmini (TL) 2.933.300
Tespitler
İhtiyaçlar Hizmet süreçleri ve hizmet alanlarında yaşanan yoğunluk nedeniyle oluşan ihtiyaç talep ve beklentilerin
varlığı
Görüşme programı ve ziyaret süreçlerinin etkinliği artırılarak katılımcı yönetim anlayışının temin ve
tesis edilmesi
167