Page 165 - Yeşilyurt Belediyesi 2025 - 2029 Stratejik Plan
P. 165
ateji Geliştirme 2025-2S0T29RATEJİK PLAN
Hedef Tabloları
KURUMSAL GELİŞİMİN SAĞLANMASI
Stratejik Amaç & Hedef & Göstergeler
Amaç Basın yayın ve halkla ilişkiler alanındaki faaliyetlerin etkinliğini vatandaş odaklı süreçler ile süreklilik esasıyla temin ve tesis
(A26) etmek.
Hedef İstek, talep ve şikayet yönetimi doğrultusunda; geri besleme ve geri bildirim süreçlerinin etkinliği artırılacak olup; vatandaş odaklı
(H26.3) hizmet sunumumda süreklilik ve sürdürülebilirlik sağlanacaktır.
Sorumlu Birim Koordinasyon İşleri Müdürlüğü
İşbirliği Yapılacak Birim(ler) Tüm Birim ve Müdürlükler
Riskler Yetişmiş ve eğitimli personel eksikliği riskleri, İletişim ve veri akışı riskleri, Teknoloji riskleri, Bilgi
güvenliği riskleri, Mevzuat takip riskleri, Arşiv ve yedekleme riskleri
Yeşil masa/çağrı merkezine iletilen başvuruları kayıt altına alma süreçlerinin yürütülmesi
Yeşil masa/çağrı merkezi başvurularının; tamamlanma, kapatılma geri bildirim süreçlerinin yürütülmesi
Faaliyet ve Projeler CİMER müracaat başvurularının; çözümlenme, kapatılma ve geri bildirim süreçlerinin yürütülmesi
Valilik açık kapı sistemi başvurularının; çözümlenme, kapatılma ve geri bildirim süreçlerinin yürütülmesi
Talep ve şikâyet kutularının açılma, değerlendirme yönlendirme süreçlerinin yürütülmesi
Maaliyet Tahmini (TL) 1.759.980
Tespitler Hizmet süreçleri ve hizmet alanlarında yaşanan yoğunluğun ihtiyaç talep ve beklentileri artırması
İhtiyaçlar İletişim kanallarının etkinliğinin artırılması, vatandaş memnuniyetinin temin ve tesis edilmesi
165
Hedef Tabloları
KURUMSAL GELİŞİMİN SAĞLANMASI
Stratejik Amaç & Hedef & Göstergeler
Amaç Basın yayın ve halkla ilişkiler alanındaki faaliyetlerin etkinliğini vatandaş odaklı süreçler ile süreklilik esasıyla temin ve tesis
(A26) etmek.
Hedef İstek, talep ve şikayet yönetimi doğrultusunda; geri besleme ve geri bildirim süreçlerinin etkinliği artırılacak olup; vatandaş odaklı
(H26.3) hizmet sunumumda süreklilik ve sürdürülebilirlik sağlanacaktır.
Sorumlu Birim Koordinasyon İşleri Müdürlüğü
İşbirliği Yapılacak Birim(ler) Tüm Birim ve Müdürlükler
Riskler Yetişmiş ve eğitimli personel eksikliği riskleri, İletişim ve veri akışı riskleri, Teknoloji riskleri, Bilgi
güvenliği riskleri, Mevzuat takip riskleri, Arşiv ve yedekleme riskleri
Yeşil masa/çağrı merkezine iletilen başvuruları kayıt altına alma süreçlerinin yürütülmesi
Yeşil masa/çağrı merkezi başvurularının; tamamlanma, kapatılma geri bildirim süreçlerinin yürütülmesi
Faaliyet ve Projeler CİMER müracaat başvurularının; çözümlenme, kapatılma ve geri bildirim süreçlerinin yürütülmesi
Valilik açık kapı sistemi başvurularının; çözümlenme, kapatılma ve geri bildirim süreçlerinin yürütülmesi
Talep ve şikâyet kutularının açılma, değerlendirme yönlendirme süreçlerinin yürütülmesi
Maaliyet Tahmini (TL) 1.759.980
Tespitler Hizmet süreçleri ve hizmet alanlarında yaşanan yoğunluğun ihtiyaç talep ve beklentileri artırması
İhtiyaçlar İletişim kanallarının etkinliğinin artırılması, vatandaş memnuniyetinin temin ve tesis edilmesi
165