Page 187 - Yeşilyurt Belediyesi 2020 2024 Stratejik Plan
P. 187
STRATEJİK PLAN 2020-2024
HEDEF TABLOLARI

Amaç KURUMSAL GELİŞİMİN SAĞLANMASI
(A26) Strateji̇k Amaç & Hedef & Göstergeler

Hedef Memnuniyet odaklı hizmet anlayışı kapsamında; kuruma ait iletişim kanallarının verimliliğinin artırılması,
(H26.3) Halkla ilişkiler alanındaki faaliyetlerin geliştirilmesi ve vatandaş memnuniyet düzeyinin optimum düzeye
çıkarılması sağlamak.

İstek, talep ve şikayet yönetimi doğrultusunda; geri besleme ve geri bildirim süreçlerinin etkinliği artırılacak olup;
vatandaş odaklı hizmet sunumumda süreklilik ve sürdürülebilirlik sağlanacaktır.

Sorumlu Birim Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Birimi

İşbirliği Yapılacak Birim(ler) Üst Yönetim, Tüm Birim ve Müdürlükler

Riskler Yetişmiş ve eğitimli personel eksikliği,iletişim eksikliği,teknoloji riskleri

Yeşil masa/çağrı merkezine iletilen başvuruları kayıt altına alma süreçlerinin yürütülmesi

Yeşil masa/çağrı merkezi başvurularınının; tamamlanma, kapatılma geri bildirim süreçlerinin yürütülmesi

CİMER müracaat başvurularının; çözümlenme, kapatılma ve geri bildirim süreçlerinin yürütülmesi

Faaliyet ve Projeler Valilik açık kapı sistemi başvurularının; çözümlenme, kapatılma ve geri bildirim süreçlerinin yürütülmesi

Talep ve şikâyet kutularının açılma, değerlendirme yönlendirme süreçlerinin yürütülmesi

Yeşil masa/çağrı merkezi kapsamındaki ölçüm,değerlendirme ve raporlama süreçlerinin yürütülmesi

Vatandaş memnuniyeti kapsamındaki ölçme, değerlendirme anketlerinin yapılması

Maaliyet Tahmini (TL) 1.657.689

Tespitler Hizmet süreçleri ve hizmet alanlarında yaşanan genişlemenin ihtiyaç talep ve beklentileri artırması

İhtiyaçlar İletişim kanallarının etkinliğinin artırılması,vatandaş memnuniyetinin tesis edilmesi

187
   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192