Page 150 - Yeşilyurt Belediyesi 2020 2024 Stratejik Plan
P. 150
STRATEJİK PLAN 2020-2024
HEDEF TABLOLARI
KURUMSAL GELİŞİMİN SAĞLANMASI
Stratejik̇ Amaç & Hedef & Göstergeler
Amaç Hizmet gereksinimlerinin yerine getirilmesi kapsamında oluşan ihtiyaç ve taleplerin karşılanma süreçlerini
(A19) fayda maliyet analizi ve verimlilik ekseninde dinamik bir yapıya kavuşturmak.
Hedef Kurum genelinde güçlü ve dinamik bir makine parkının oluşturulması, hizmet gereksinimleri doğrultusunda
(H19.2) araç , ihtiyaç ve taleplerinin karşılanması,araçlara ilişkin yasal mevzuat işlemlerinin yerine getirilmesi ve İdari
hizmetler kapsamındaki abonelik kayıt, kontrol ve denetim süreçlerinin etkinliği/verimliliği artırılacaktır.
Performans Göstergeleri Hedefe Plan Plan Plan Plan Plan Plan İzleme Rapor
Etkisi Dönemi Dönemi Dönemi Dönemi Dönemi Dönemi Sıklığı lama
(%) Başlangıç Uygulama Uygulama Uygulama Uygulama Uygulama Sıklığı
Değeri
Yılı Yılı Yılı Yılı Yılı
2020 2021 2022 2023 2024
PG19.2.1 Kurum araç envanterine kayıtlı toplam 15 111 160 170 175 180 185 Ayda Yılda
resmi araç sayısı(Adet) Bir Bir
PG19.2.2 Kurum araç envanterine kayıtlı toplam 15 135 50 40 35 30 25 Ayda Yılda
kiralık araç sayısı (Adet) Bir Bir
Kurum araç takip sistemce izleme ve 15 188 210 210 210 210 210 Ayda Yılda
PG19.2.3 denetim sürecine tabi tutulan araç Bir Bir
sayısı(Adet)
Araç mevzuat işlem(Sigorta, Kasko,
PG19.2.4 Muayene vs.)taleplerinin karşılanma 15 100 100 100 100 100 100 Ayda Yılda
Bir Bir
oranı(%)
PG19.2.5 Araçların akaryakıt ihtiyaç taleplerinin 20 100 100 100 100 100 100 Ayda Yılda
karşılanma oranı(%) Bir Bir
PG19.2.6 Kurumiçi/Kurum dışı araç taleplerinin 10 100 100 100 100 100 100 Ayda Yılda
karşılanma oranı(%) Bir Bir
Kurum genel giderleri (su,elektrik, 5 240 300 350 370 385 400 Ayda Yılda
PG19.2.7 doğalgaz,telefon vb.)kapsamında Bir Bir
hizmet alınan abonelik sayısı (Adet)
Kurum genel giderleri(su,elektrik,
PG19.2.8 doğalgaz,telefon vs)kapsamındaki 5 100 100 100 100 100 100 Ayda Yılda
Bir Bir
taleplerin karşılanma oranı(%)
150
HEDEF TABLOLARI
KURUMSAL GELİŞİMİN SAĞLANMASI
Stratejik̇ Amaç & Hedef & Göstergeler
Amaç Hizmet gereksinimlerinin yerine getirilmesi kapsamında oluşan ihtiyaç ve taleplerin karşılanma süreçlerini
(A19) fayda maliyet analizi ve verimlilik ekseninde dinamik bir yapıya kavuşturmak.
Hedef Kurum genelinde güçlü ve dinamik bir makine parkının oluşturulması, hizmet gereksinimleri doğrultusunda
(H19.2) araç , ihtiyaç ve taleplerinin karşılanması,araçlara ilişkin yasal mevzuat işlemlerinin yerine getirilmesi ve İdari
hizmetler kapsamındaki abonelik kayıt, kontrol ve denetim süreçlerinin etkinliği/verimliliği artırılacaktır.
Performans Göstergeleri Hedefe Plan Plan Plan Plan Plan Plan İzleme Rapor
Etkisi Dönemi Dönemi Dönemi Dönemi Dönemi Dönemi Sıklığı lama
(%) Başlangıç Uygulama Uygulama Uygulama Uygulama Uygulama Sıklığı
Değeri
Yılı Yılı Yılı Yılı Yılı
2020 2021 2022 2023 2024
PG19.2.1 Kurum araç envanterine kayıtlı toplam 15 111 160 170 175 180 185 Ayda Yılda
resmi araç sayısı(Adet) Bir Bir
PG19.2.2 Kurum araç envanterine kayıtlı toplam 15 135 50 40 35 30 25 Ayda Yılda
kiralık araç sayısı (Adet) Bir Bir
Kurum araç takip sistemce izleme ve 15 188 210 210 210 210 210 Ayda Yılda
PG19.2.3 denetim sürecine tabi tutulan araç Bir Bir
sayısı(Adet)
Araç mevzuat işlem(Sigorta, Kasko,
PG19.2.4 Muayene vs.)taleplerinin karşılanma 15 100 100 100 100 100 100 Ayda Yılda
Bir Bir
oranı(%)
PG19.2.5 Araçların akaryakıt ihtiyaç taleplerinin 20 100 100 100 100 100 100 Ayda Yılda
karşılanma oranı(%) Bir Bir
PG19.2.6 Kurumiçi/Kurum dışı araç taleplerinin 10 100 100 100 100 100 100 Ayda Yılda
karşılanma oranı(%) Bir Bir
Kurum genel giderleri (su,elektrik, 5 240 300 350 370 385 400 Ayda Yılda
PG19.2.7 doğalgaz,telefon vb.)kapsamında Bir Bir
hizmet alınan abonelik sayısı (Adet)
Kurum genel giderleri(su,elektrik,
PG19.2.8 doğalgaz,telefon vs)kapsamındaki 5 100 100 100 100 100 100 Ayda Yılda
Bir Bir
taleplerin karşılanma oranı(%)
150