Page 120 - 2024 Yılı Perdormans Programı
P. 120
PERFORMANS Performans Hedefi
Tabloları
2024PROGRAMI
Amaç İlçemiz vebölgemiz genelindeyürütülentümhizmetsüreçlerinde;Katılımcıhizmetanlayışını
(A.27) yaygınlaştırmak, belediye ile kurum, kuruluş ve vatandaş arasındaki iletişim kanallarını süreklilik
Hedef esasıylaaçıktutmak.
(27.04)
Vatandaş memnuniyetinin tesis edilmesi noktasında; iletişim kanalları süreklilik esasıyla açık
tutulacak olup; istek, talep ve şikayetlerin çözüm süreçleri mahalle bazlı faaliyet ve projelerle
desteklenecektir.
Performans Göstergeleri Birim Uygulama Uygulama Uygulama
Yılı Yılı Yılı
2022 2023 2024
1 MBS(Muhtarlık Bilgi Sistemi) üzerinden gelen Yüzde 100 100 100
taleplerin karşılanma ve yönlendirme oranı
2 MBS(Muhtarlık Bilgi Sistemi) dışıında gelen taleplerin Yüzde 100 100 100
karşılanma ve yönlendirme oranı
Başkanlık makamı &Mahalle Muhtarları düzeyinde Adet
3 yürütülen koordinasyon/değerlendirme toplantısı 4 4 4
sayısı
4 Hizmet süreçleri doğrultusunda kurumdan yapılan Yüzde 100 100 100
muhtarlık ziyaret süreçlerinin yürütülme oranı
5 Hizmet süreçleri doğrultusunda kuruma yapılan Yüzde 100 100 100
muhtarlık ziyaret taleplerinin karşılanma oranı Adet
İyi uygulamaların yerinde görülmesi kapsamında Bütçe 1 1 1
6 yürütülen/öngörülen ziyaret ve organizasyon 139.200
sayısı
Faaliyetler Kaynak İhtiyacı Toplam
Bütçe Dışı 139.200
1 MBS(Muhtarlık Bilgi Sistemi) üzerinden gelen talep
süreçlerinin yürütülmesi 0
2 MBS(Muhtarlık Bilgi Sistemi) dışında gelen talep 139.200 0 139.200
süreçlerinin yürütülmesi
3 Hizmet süreçleri doğrultusunda; Koordinasyon/ 69.600 0 69.600
değerlendirme toplantı faaliyetlerinin yürütülmesi
4 Hizmet süreçleri doğrultusunda kurumdan yapılan 139.200 0 139.200
muhtarlık ziyaret süreçlerinin yürütülmesi
5 Hizmet süreçleri doğrultusunda kuruma yapılan 139.200 0 139.200
muhtarlık ziyaret taleplerinin karşılanması
6 İyi uygulamaların yerinde görülmesi kapsamında 243.600 0 243.600
ziyaret ve organizasyon süreçlerinin yürütülmesi
Genel Toplam 870.000 0 870.000
120
Tabloları
2024PROGRAMI
Amaç İlçemiz vebölgemiz genelindeyürütülentümhizmetsüreçlerinde;Katılımcıhizmetanlayışını
(A.27) yaygınlaştırmak, belediye ile kurum, kuruluş ve vatandaş arasındaki iletişim kanallarını süreklilik
Hedef esasıylaaçıktutmak.
(27.04)
Vatandaş memnuniyetinin tesis edilmesi noktasında; iletişim kanalları süreklilik esasıyla açık
tutulacak olup; istek, talep ve şikayetlerin çözüm süreçleri mahalle bazlı faaliyet ve projelerle
desteklenecektir.
Performans Göstergeleri Birim Uygulama Uygulama Uygulama
Yılı Yılı Yılı
2022 2023 2024
1 MBS(Muhtarlık Bilgi Sistemi) üzerinden gelen Yüzde 100 100 100
taleplerin karşılanma ve yönlendirme oranı
2 MBS(Muhtarlık Bilgi Sistemi) dışıında gelen taleplerin Yüzde 100 100 100
karşılanma ve yönlendirme oranı
Başkanlık makamı &Mahalle Muhtarları düzeyinde Adet
3 yürütülen koordinasyon/değerlendirme toplantısı 4 4 4
sayısı
4 Hizmet süreçleri doğrultusunda kurumdan yapılan Yüzde 100 100 100
muhtarlık ziyaret süreçlerinin yürütülme oranı
5 Hizmet süreçleri doğrultusunda kuruma yapılan Yüzde 100 100 100
muhtarlık ziyaret taleplerinin karşılanma oranı Adet
İyi uygulamaların yerinde görülmesi kapsamında Bütçe 1 1 1
6 yürütülen/öngörülen ziyaret ve organizasyon 139.200
sayısı
Faaliyetler Kaynak İhtiyacı Toplam
Bütçe Dışı 139.200
1 MBS(Muhtarlık Bilgi Sistemi) üzerinden gelen talep
süreçlerinin yürütülmesi 0
2 MBS(Muhtarlık Bilgi Sistemi) dışında gelen talep 139.200 0 139.200
süreçlerinin yürütülmesi
3 Hizmet süreçleri doğrultusunda; Koordinasyon/ 69.600 0 69.600
değerlendirme toplantı faaliyetlerinin yürütülmesi
4 Hizmet süreçleri doğrultusunda kurumdan yapılan 139.200 0 139.200
muhtarlık ziyaret süreçlerinin yürütülmesi
5 Hizmet süreçleri doğrultusunda kuruma yapılan 139.200 0 139.200
muhtarlık ziyaret taleplerinin karşılanması
6 İyi uygulamaların yerinde görülmesi kapsamında 243.600 0 243.600
ziyaret ve organizasyon süreçlerinin yürütülmesi
Genel Toplam 870.000 0 870.000
120