Page 114 - 2024 Yılı Perdormans Programı
P. 114
PERFORMANS Performans Hedefi
Tabloları
2024PROGRAMI
Amaç Memnuniyet odaklı hizmet anlayışı kapsamında; kuruma ait iletişim kanallarının verimliliğinin
(A.26) artırılması, Halkla ilişkiler alanındaki faaliyetlerin geliştirilmesi ve vatandaş memnuniyet düzeyinin
optimumdüzeyeçıkarılmasısağlamak.
Hedef Yerel ve ulusal düzeyde iletişim kanallarının verimliliğinin artırılması, Halkla ilişkiler alanındaki
(26.01) faaliyetlerin geliştirilmesi ve vatandaş memnuniyet düzeyinin optimum düzeye çıkarılması
sağlanacaktır.
Performans Göstergeleri Birim Uygulama Uygulama Uygulama
Yılı Yılı Yılı
2022 2023 2024
1 Basın ve medyanın davet edildiği/öngörülen etkinlik Adet 23 30 33
sayısı
2 Belediye faaliyetleri kapsamında; Hazırlanan/ Adet 420 550 605
öngörülen basın bülteni sayısı
3 Yerel/Ulusal basında çıkan/öngörülen haber sayısı Adet 3.200 3.400 3.740
haber, etkinlik, video, tanıtım filmi vb. Adet 420 475 522
Adet 17 20 22
4 Web sitesinde yayınlanan/öngörülen haber, banner Adet 100 100 100
sayısı
5 Yerel/Ulusal düzeyde Gazetelere verilen öngörülen
ilan sayısı
Hizmet süreçleri kapsamında ortaya çıkan SMS
6 bilgilendirme ve erişim süreçlerinin gerçekleşme
oranı
7 Kurumun sosyal medya hesaplarına erişim Adet 80.000 85.000 93.500
sağlayan takipci sayısı
Faaliyetler Bütçe Kaynak İhtiyacı Toplam
Bütçe Dışı
1 Basın ve medyanın davet edildiği etkinlin 300.000 0 300.000
süreçlerinin yürütülmesi
2 Belediye faaliyetleri kapsamında; Hazırlanan basın 120.000 0 120.000
bülteni tanıtım süreçlerinin yürütülmesi
3 Yerel/Ulusal basında çıkacak haber, etkinlik, video, 350.000 0 350.000
tanıtım filmi vb. tanıtım süreçlerinin yürütülmesi
4 Web sitesinde yayınlanacak haber ve banner 130.000 0 130.000
tanıtım süreçlerinin yürütülmesi
5 Yerel/Ulusal düzeyde Gazetelerde yayınlanacak 360.000 0 360.000
ilanların tanıtım süreçlerinin yürütülmesi
6 Belediye faaliyetleri kapsamında; Bilgilendirme 125.000 0 125.000
amaçlı SMS göndrerim süreçlerinin yürütülmesi
7 Kurumun sosyal medya hesaplarına 90.000 0 90.000
erişim,paylaşım ve takip süreçlerinin yürütülmesi
Genel Toplam 1.475.000 0 1.475.000
114
Tabloları
2024PROGRAMI
Amaç Memnuniyet odaklı hizmet anlayışı kapsamında; kuruma ait iletişim kanallarının verimliliğinin
(A.26) artırılması, Halkla ilişkiler alanındaki faaliyetlerin geliştirilmesi ve vatandaş memnuniyet düzeyinin
optimumdüzeyeçıkarılmasısağlamak.
Hedef Yerel ve ulusal düzeyde iletişim kanallarının verimliliğinin artırılması, Halkla ilişkiler alanındaki
(26.01) faaliyetlerin geliştirilmesi ve vatandaş memnuniyet düzeyinin optimum düzeye çıkarılması
sağlanacaktır.
Performans Göstergeleri Birim Uygulama Uygulama Uygulama
Yılı Yılı Yılı
2022 2023 2024
1 Basın ve medyanın davet edildiği/öngörülen etkinlik Adet 23 30 33
sayısı
2 Belediye faaliyetleri kapsamında; Hazırlanan/ Adet 420 550 605
öngörülen basın bülteni sayısı
3 Yerel/Ulusal basında çıkan/öngörülen haber sayısı Adet 3.200 3.400 3.740
haber, etkinlik, video, tanıtım filmi vb. Adet 420 475 522
Adet 17 20 22
4 Web sitesinde yayınlanan/öngörülen haber, banner Adet 100 100 100
sayısı
5 Yerel/Ulusal düzeyde Gazetelere verilen öngörülen
ilan sayısı
Hizmet süreçleri kapsamında ortaya çıkan SMS
6 bilgilendirme ve erişim süreçlerinin gerçekleşme
oranı
7 Kurumun sosyal medya hesaplarına erişim Adet 80.000 85.000 93.500
sağlayan takipci sayısı
Faaliyetler Bütçe Kaynak İhtiyacı Toplam
Bütçe Dışı
1 Basın ve medyanın davet edildiği etkinlin 300.000 0 300.000
süreçlerinin yürütülmesi
2 Belediye faaliyetleri kapsamında; Hazırlanan basın 120.000 0 120.000
bülteni tanıtım süreçlerinin yürütülmesi
3 Yerel/Ulusal basında çıkacak haber, etkinlik, video, 350.000 0 350.000
tanıtım filmi vb. tanıtım süreçlerinin yürütülmesi
4 Web sitesinde yayınlanacak haber ve banner 130.000 0 130.000
tanıtım süreçlerinin yürütülmesi
5 Yerel/Ulusal düzeyde Gazetelerde yayınlanacak 360.000 0 360.000
ilanların tanıtım süreçlerinin yürütülmesi
6 Belediye faaliyetleri kapsamında; Bilgilendirme 125.000 0 125.000
amaçlı SMS göndrerim süreçlerinin yürütülmesi
7 Kurumun sosyal medya hesaplarına 90.000 0 90.000
erişim,paylaşım ve takip süreçlerinin yürütülmesi
Genel Toplam 1.475.000 0 1.475.000
114