Page 176 - Yeşilyurt Belediyesi 2020 2024 Stratejik Plan
P. 176
STRATEJİK PLAN 2020-2024
HEDEF TABLOLARI
KURUMSAL GELİŞİMİN SAĞLANMASI
Strateji̇k Amaç & Hedef & Göstergeler
Amaç Etkin yönetim stratejileri ile kurumsal gelişimde, sürekliliği ve sürdürülebilirliği sağlamak.
(A24)
Hedef Kurum genelinde Kalite Yönetim Sistemlerinin etkinliğinin arttırılması “memnuniyet odaklı hizmet” anlayışının
(H24.2) yaygınlaştırması ve “sürekli yenilenme sürekli değişim” algısının tüm çalışanlarca benimsenmesi sağlanacaktır.
Performans Göstergeleri Hedefe Plan Plan Plan Plan Plan Plan İzleme Rapor
Etkisi Dönemi Dönemi Dönemi Dönemi Dönemi Dönemi Sıklığı lama
(%) Başlangıç Uygulama Uygulama Uygulama Uygulama Uygulama Sıklığı
Değeri Ayda
Yönetim sistemleri kapsamında 15 Yılı Yılı Yılı Yılı Yılı Bir Yılda
PG24.2.1 kuruma kazandırılan/yürütülen/ 10 2 Bir
10 2020 2021 2022 2023 2024 Ayda
öngörülen belgelendirme sayısı(Adet) 15 12 4 5 5 5 5 Bir Yılda
Yönetim sistemleri kapsamında 15 Bir
PG24.2.2 planlanan/öngörülen müdürlük/ 15 2 12 12 12 12 12 Ayda
birim toplantı sayısı(Adet) 10 Bir Yılda
10 100 4 5 5 5 5 Bir
PG24.2.3 Yönetim sistemleri kapsamında planla- Ayda
nan/öngörülen iç tetkik sayısı(Adet) 90 70 60 50 40 30 Bir Yılda
Bir
Süreç yönetimi kapsamında oluşturu- 90 100 100 100 100 100 Ayda
PG24.2.4 lan/öngörülen "düzenleyici faaliyet" Bir Yılda
2 100 100 100 100 100 Bir
sayısı(Adet) Ayda
5 4 5 5 5 5 Bir Yılda
PG24.2.5 Düzeltici faaliyetlerin zamanında/ Bir
zamanından önce kapatılma oranı(%) 3 2 1 - - Ayda
Bir Yılda
Risk analizi kapsamında belirlenen Bir
PG24.2.6 risklerin termin tarihinde kapatılma / Ayda
Bir Yılda
makul seviyeye düşürülme oranı(%) Bir
PG24.2.7 Yönetim sistemleri kapsamında planla-
nan/öngörülen dış tetkik sayısı(Adet)
Yönetim sistemleri kapsamında
PG24.2.8 hedeflenen / öngörülen dış denetim
“tenkit” sayısı(Adet)
176
HEDEF TABLOLARI
KURUMSAL GELİŞİMİN SAĞLANMASI
Strateji̇k Amaç & Hedef & Göstergeler
Amaç Etkin yönetim stratejileri ile kurumsal gelişimde, sürekliliği ve sürdürülebilirliği sağlamak.
(A24)
Hedef Kurum genelinde Kalite Yönetim Sistemlerinin etkinliğinin arttırılması “memnuniyet odaklı hizmet” anlayışının
(H24.2) yaygınlaştırması ve “sürekli yenilenme sürekli değişim” algısının tüm çalışanlarca benimsenmesi sağlanacaktır.
Performans Göstergeleri Hedefe Plan Plan Plan Plan Plan Plan İzleme Rapor
Etkisi Dönemi Dönemi Dönemi Dönemi Dönemi Dönemi Sıklığı lama
(%) Başlangıç Uygulama Uygulama Uygulama Uygulama Uygulama Sıklığı
Değeri Ayda
Yönetim sistemleri kapsamında 15 Yılı Yılı Yılı Yılı Yılı Bir Yılda
PG24.2.1 kuruma kazandırılan/yürütülen/ 10 2 Bir
10 2020 2021 2022 2023 2024 Ayda
öngörülen belgelendirme sayısı(Adet) 15 12 4 5 5 5 5 Bir Yılda
Yönetim sistemleri kapsamında 15 Bir
PG24.2.2 planlanan/öngörülen müdürlük/ 15 2 12 12 12 12 12 Ayda
birim toplantı sayısı(Adet) 10 Bir Yılda
10 100 4 5 5 5 5 Bir
PG24.2.3 Yönetim sistemleri kapsamında planla- Ayda
nan/öngörülen iç tetkik sayısı(Adet) 90 70 60 50 40 30 Bir Yılda
Bir
Süreç yönetimi kapsamında oluşturu- 90 100 100 100 100 100 Ayda
PG24.2.4 lan/öngörülen "düzenleyici faaliyet" Bir Yılda
2 100 100 100 100 100 Bir
sayısı(Adet) Ayda
5 4 5 5 5 5 Bir Yılda
PG24.2.5 Düzeltici faaliyetlerin zamanında/ Bir
zamanından önce kapatılma oranı(%) 3 2 1 - - Ayda
Bir Yılda
Risk analizi kapsamında belirlenen Bir
PG24.2.6 risklerin termin tarihinde kapatılma / Ayda
Bir Yılda
makul seviyeye düşürülme oranı(%) Bir
PG24.2.7 Yönetim sistemleri kapsamında planla-
nan/öngörülen dış tetkik sayısı(Adet)
Yönetim sistemleri kapsamında
PG24.2.8 hedeflenen / öngörülen dış denetim
“tenkit” sayısı(Adet)
176