Page 97 - 2025 Yılı Performans Programı
P. 97
formans Hedefi 2025 PERFORMANS
Tabloları PROGRAMI

Amaç Hizmet gereksinimlerinin yerine getirilmesi kapsamında oluşan ihtiyaç ve taleplerin
(A.19) karşılanma süreçlerini fayda maliyet analizi ve verimlilik ekseninde dinamik bir yapıya
Hedef kavuşturmak.
(19.05) Hizmet Kalitesinin artırılması kapsamında; Hizmet binaları başta olmak üzere kuruma
bağlı sosyal ve kültürel tesislerin fiziki alt yapı süreçleri, binaların enerji verimliliği, temizlik,
bakım onarım tadilat ve iyileştirme faaliyetleri süreklilik esasıyla devam ettirilecek ve
güçlendirilecektir.

Performans Göstergeleri Birim Uygulama Uygulama Uygulama
Yılı Yılı Yılı
2023 2024 2025

1 Hizmet süreçleri kapsamındaki kurum içi temizlik Yüzde 100 100 100
ihtiyaç ve taleplerinin karşılanma oranı

2 Hizmet süreçleri kapsamındaki kurum içi bakım, Yüzde 100 100 100
onarım ve yenileme taleplerinin karşılanma oranı

3 Hizmet süreçleri kapsamındaki kurum dışı bakım, Yüzde 100 100 100
onarım ve yenileme taleplerinin karşılanma oranı

4 İdari hizmetler kapsamındaki hizmet sunumu ve Yüzde 100 100 100
servis hizmetleri ihtiyaçlarının karşılanma oranı

Faaliyetler Bütçe Kaynak İhtiyacı Toplam
Bütçe Dışı

1 Hizmet süreçleri kapsamındaki kurum içi temizlik 1.000.000  0  1.000.000 
ihtiyaç ve talep süreçlerinin yürütülmesi

2 Hizmet süreçleri kapsamındaki kurum içi bakım, 4.000.000  0  4.000.000 
onarım ve yenileme süreçlerinin yürütülmesi

3 Hizmet süreçleri kapsamındaki kurum dışı bakım, 4.000.000  0  4.000.000 
onarım ve yenileme süreçlerinin yürütülmesi 8.000.000  0  8.000.000 

4 İdari hizmetler kapsamındaki hizmet sunumu ve
servis hizmet süreçlerinin yürütülmesi

Toplam 17.000.000  0  17.000.000 

97
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102