Page 51 - 2024 Yılı Perdormans Programı
P. 51
atejik Alan 2024 PERFORMANS
Amaç ve Hedefler PROGRAMI

Stratejik Alan & Amaç ve Hedefler

A23. KURUMSAL GELİŞİMİN SAĞLANMASI
A23.H1:
A23.H2: Kurumsal gelişim, değişim ve yenilenme süreçleri doğrultusunda belediyenin bilgi ve teknolojik
A23.H3: kaynaklarının güçlendirilmesi, bilişim alt yapısı ve teknik destek hizmetlerinin yaygınlaştırılması,
A24. sürekliliği ve sürdürülebilirliğini sağlamak.
A24.H1: Belediyenin bilişim alt yapısı ve teknik destek süreçleri kapsamında mevcut yapı korunacak olup;
A24.H2: donanım talepleri ve ihtiyaçlarının karşılanması doğrultusunda yenilikçi, etkin ve sürdürülebilir
A24.H3: yöntemler yürütülecektir.
A25. Belediyenin bilişim alt yapısı ve teknik destek süreçleri kapsamında mevcut yapı korunacak olup;
A25.H1: yazılım talepleri ve ihtiyaçlarının karşılanması doğrultusunda yenilikçi, etkin ve sürdürülebilir yöntemler
A26. yürütülecektir.
A26.H1: Hizmet binaları ve hizmet noktalarındaki kablolu/kablosuz ağ sistemlerinin; tasarım, kurulum, işletme ve
A26.H2: güvenlik süreçlerinde etkin bir yapı oluşturulacak olup; uygulamalar yenilikçi ve sürdürülebilir yöntem-
A26.H3: lerle desteklenecektir.
A27.
A27.H1: Etkin yönetim stratejileri ile kurumsal gelişimde, sürekliliği ve sürdürülebilirliği sağlamak.
A27.H2:
A27.H3: Belediyenin kısa, orta ve uzun vadeli amaç ve hedeflerin oluşturulması/uygulanması süreçlerinde
A27.H4: fayda maliyet analizlerinin tespiti, mali kaynakların verimliliğin artırılması temel öncelik olup; ilgili süreç
yönetimlerinde süreklilik ve sürdürülebilirlik sağlanacaktır.
Kurum genelinde Kalite Yönetim Sistemlerinin etkinliğinin arttırılması “memnuniyet odaklı hizmet”
anlayışını yaygınlaştırması ve “sürekli yenilenme sürekli değişim” algısının tüm çalışanlarca
benimsenmesi sağlanacaktır.
Vatandaş odaklı hizmet süreçlerinin geliştirilmesi, zenginleştirilmesi ve desteklenmesi kapsamında etkin
faaliyet ve proje süreçleri yürütülecektir.
Belediyenin dış ilişkiler alanında etkinliğini artırmak; AB, STK’lar, Bölge kalkınma idareleri, kalkınma
ajansları ,özel sektör ve diğer Devlet kurumlarıyla işbirliği imkânlarını geliştirerek ortak projeler
yürütmek.
İlçenin Ekonomik, Sanayi, Ticari, Sosyal ve Kültürel Alanda Kalkındırılması kapsamında; Ulusal ve
Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar ile iletişim ve İşbirliğinin geliştirilmesi sağlanacak olup; etkin faaliyet
ve proje süreçleri yürütülecektir.
Memnuniyet odaklı hizmet anlayışı kapsamında; kuruma ait iletişim kanallarının verimliliğinin
artırılması, Halkla ilişkiler alanındaki faaliyetlerin geliştirilmesi ve vatandaş memnuniyet düzeyinin
optimum düzeye çıkarılmasını sağlamak.
Yerel ve ulusal düzeyde iletişim kanallarının verimliliğinin artırılması, Halkla ilişkiler alanındaki
faaliyetlerin geliştirilmesi ve vatandaş memnuniyet düzeyinin optimum düzeye çıkarılması sağlanacaktır.
Belediyemiz tarafından yürütülen faaliyet ve projelerin yeterli ölçüde kamuoyu ile paylaşılması ve
bilgilendirilmesi, basın ve medya ile ilişkilerin koordine edilmesi, Basın, Yayın, Tanıtım süreçlerin etkinliğinin
artırılması bu doğrultuda iletişim kanallarının sürekli açık tutulması sağlanacaktır.
İstek, talep ve şikayet yönetimi doğrultusunda; geri besleme ve geri bildirim süreçlerinin etkinliği
artırılacak olup;vatandaş odaklı hizmet sunumumda süreklilik ve sürdürülebilirlik sağlanacaktır.
İlçemiz ve bölgemiz genelinde yürütülen tüm hizmet süreçlerinde; Katılımcı hizmet anlayışını
yaygınlaştırmak, belediye ile kurum, kuruluş ve vatandaş arasındaki iletişim kanallarını süreklilik
esasıyla açık tutmak.
Belediyemizin en iyi şekilde temsil edilmesi ve randevu/görüşme taleplerinin alınması kapsamında;
iletişim kanalları süreklilik esasıyla açık tutulacak olup; hizmet sunumu en üst düzeye çıkarılacaktır.
Vatandaş memnuniyetinin tesis edilmesi noktasında; iletişim kanalları süreklilik esasıyla açık
tutulacak olup; istek, talep ve şikayetlerin çözümü kapsamında etkin ziyaret ve katılım faaliyetleri
gerçekleştirilecektir.
Hizmet süreçlerinin verimliliğinin artırılması, sürekliliği ve sürdürülebilirliği noktasında etkin izleme,
değerlendirme ve koordinasyon süreçleri yürütülecektir.
Vatandaş memnuniyetinin tesis edilmesi noktasında; iletişim kanalları süreklilik esasıyla açık
tutulacak olup; istek, talep ve şikayetlerin çözüm süreçleri mahalle bazlı faaliyet ve projelerle
desteklenecektir.

51
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56