Page 147 - 2024 Yılı Perdormans Programı
P. 147
are Performans 2024 2024PERFORMANS
Tabloları PROGRAMI

İDARE PERFORMANS TABLOSU

Perfor- BÜTÇE İÇİ BÜTÇE DIŞI TOPLAM
mans
Hedefi Açıklama TL PAY TL PAY TL PAY
Faaliyet (%) (%) (%)

27.01.6 Belediyemize yapılan ziyaretler kapsamındaki temsil ve 520.000 100 00 520.000 0.04
ağırlama süreçlerinin yürütülmesi

27.02 Vatandaş memnuniyetinin tesis edilmesi noktasında; 389.500 0 389.500 0.03
iletişim kanalları süreklilik esasıyla açık tutulacak olup;
istek, talep ve şikayetlerin çözümü kapsamında etkin
ziyaret ve katılım faaliyetleri gerçekleştirilecektir.

27.02.1 Bölge halkının talep ve ihtiyaçlarının karşılanması 78.500 100 0 0 78.500 0.01
yönünde;ziyaret faaliyetlerinin yürütülmesi

27.02.2 Bölge esnafının talep ve ihtiyaçlarının karşılanması 26.000 100 0 0 26.000 0
yönünde;ziyaret faaliyetlerinin yürütülmesi

27.02.3 Resmi Kurum ve kuruluşların talep ve ihtiyaçlarının 26.000 100 0 0 26.000 0
karşılanması yönünde;ziyaret faaliyetlerinin yürütülmesi

27.02.4 Diğer Kurum ve kuruluşların talep ve ihtiyaçlarının 26.000 100 0 0 26.000 0
karşılanması yönünde;ziyaret faaliyetlerinin yürütülmesi

27.02.5 Sivil toplum kuruluşlarının talep ve ihtiyaçlarının 26.000 100 0 0 26.000 0
karşılanması yönünde;ziyaret faaliyetlerinin yürütülmesi

27.02.6 Etkinlik ve organizasyon süreçleri doğrultusunda oluşan 207.000 100 0 0 207.000 0.02
27.03 katılım,iştirak ve davet taleplerinin karşılanması 275.500
27.03.1 Hizmet süreçlerinin verimliliğinin artırılması, 52.000 100 0 275.500 0.02
27.03.2 sürekliliği ve sürdürülebilirliği noktasında etkin izleme, 26.000 100
değerlendirme ve koordinasyon süreçleri yürütülecektir. 0 0 52.000 0
Başkan&Başkan yardımcıları düzeyindeki koordinasyon/
değerlendirme toplantılarının yürütlmesi 0 0 26.000 0
Başkan&Birim Müdürleri düzeyindeki koordinasyon/
değerlendirme toplantılarının yürütlmesi

27.03.3 Başkan yardımcıları&Birim Müdürleri düzeyindeki 52.000 100 0 0 52.000 0
koordinasyon/değerlendirme toplantılarının yürütlmesi

27.03.4 Başkan&Mahalle Muhtarları düzeyindeki koordinasyon/ 26.000 100 0 0 26.000 0
değerlendirme toplantılarının yürütlmesi

27.03.5 İl/ilçe düzeyinde meclis, encümen ve teşkilat çalışmalarına 119.500 100 0 0 119.500 0.01
27.04 katılım süreçlerinin yürütülmesi 870.000
27.04.1 Vatandaş memnuniyetinin tesis edilmesi noktasında; 139.200 100 0 870.000 0.07
27.04.2 iletişim kanalları süreklilik esasıyla açık tutulacak olup; 139.200 100
istek, talep ve şikayetlerin çözüm süreçleri mahalle 0 0 139.200 0.01
bazlı faaliyet ve projelerle desteklenecektir. 0 0 139.200 0.01
MBS(Muhtarlık Bilgi Sistemi) üzerinden gelen talep
süreçlerinin yürütülmesi
MBS(Muhtarlık Bilgi Sistemi) dışında gelen talep
süreçlerinin yürütülmesi

27.04.3 Hizmet süreçleri doğrultusunda; Koordinasyon/ 69.600 100 0 0 69.600 0.01
değerlendirme toplantı faaliyetlerinin yürütülmesi

27.04.4 Hizmet süreçleri doğrultusunda kurumdan yapılan 139.200 100 0 0 139.200 0.01
muhtarlık ziyaret süreçlerinin yürütülmesi

27.04.5 Hizmet süreçleri doğrultusunda kuruma yapılan 139.200 100 0 0 139.200 0.01
muhtarlık ziyaret taleplerinin karşılanması

27.04.6 İyi uygulamaların yerinde görülmesi kapsamında ziyaret 243.600 100 0 0 243.600 0.02
ve organizasyon süreçlerinin yürütülmesi

TOPLAM 1.233.185.000 0 1.233.185.000

147
   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152