Page 45 - Yeşilyurt Belediyesi 2021 Performans Programı
P. 45
atejik Alan 2021 PERFORMANS
Amaç ve Hedefler PROGRAMI
Stratejik Alan & Amaç ve Hedefler
A23. KURUMSAL GELİŞİMİN SAĞLAMASI
A23.H1: Kurumsal gelişim, değişim ve yenilenme süreçleri̇ doğrultusunda belediyenin bilgi ve
A23.H2: teknolojik kaynaklarının güçlendirilmesi, bilişim alt yapısı ve teknik destek hizmetlerinin
A23.H3: yaygınlaştırılması, sürekliliği ve sürdürülebilirliğini sağlamak.
A24.
A24.H1: Belediyenin bilişim alt yapısı ve teknik destek süreçleri kapsamında mevcut yapı korunacak olup;
A24.H2: donanım talepleri ve ihtiyaçlarının karşılanması doğrultusunda yenilikçi, etkin ve sürdürülebilir
A24.H3: yöntemler yürütülecektir.
A25. Belediyenin bilişim alt yapısı ve teknik destek süreçleri kapsamında mevcut yapı korunacak olup;
yazılım talepleri ve ihtiyaçlarının karşılanması doğrultusunda yenilikçi, etkin ve sürdürülebilir
A25.H1: yöntemler yürütülecektir.
Hizmet binaları ve hizmet noktalarındaki kablolu/kablosuz ağ sistemlerinin; tasarım, kurulum, işletme
A26. ve güvenlik süreçlerinde etkin bir yapı oluşturulacak olup; uygulamalar yenilikçi ve sürdürülebilir
yöntemlerle desteklenecektir.
A26.H1:
A26.H2: Etkin yönetim stratejileri ile kurumsal gelişimde, sürekliliği ve sürdürülebilirliği sağlamak.
A26.H3:
A27. Belediyenin kısa, orta ve uzun vadeli amaç ve hedeflerin oluşturulması/uygulanması süreçlerinde
A27.H1: fayda maliyet analizlerinin tespiti, mali kaynakların verimliliğin artırılması temel öncelik olup; ilgili
A27.H2: süreç yönetimlerinde süreklilik ve sürdürülebilirlik sağlanacaktır.
A27.H3: Kurum genelinde Kalite Yönetim Sistemlerinin etkinliğinin arttırılması “memnuniyet odaklı hizmet”
A27.H4: anlayışını yaygınlaştırması ve “sürekli yenilenme sürekli değişim” algısının tüm çalışanlarca benimsenmesi
sağlanacaktır.
Vatandaş odaklı hizmet süreçlerinin geliştirilmesi, zenginleştirilmesi ve desteklenmesi kapsamında etkin
faaliyet ve proje süreçleri yürütülecektir.
Belediyenin dış ilişkiler alanında etkinliğini artırmak; AB, STK’lar, Bölge kalkınma idareleri,
kalkınma ajansları ,özel sektör ve diğer Devlet kurumlarıyla işbirliği imkânlarını geliştirerek
ortak projeler yürütmek.
İlçenin Ekonomik, Sanayi, Ticari, Sosyal ve Kültürel Alanda Kalkındırılması kapsamında; Ulusal ve
Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar ile iletişim ve İşbirliğinin geliştirilmesi sağlanacak olup; etkin
faaliyet ve proje süreçleri yürütülecektir.
Memnuniyet odaklı hizmet anlayışı kapsamında; kuruma ait iletişim kanallarının
verimliliğinin artırılması, Halkla ilişkiler alanındaki faaliyetlerin geliştirilmesi ve vatandaş
memnuniyet düzeyinin optimum düzeye çıkarılması sağlamak.
Yerel ve ulusal düzeyde iletişim kanallarının verimliliğinin artırılması, Halkla ilişkiler alanındaki
faaliyetlerin geliştirilmesi ve vatandaş memnuniyet düzeyinin optimum düzeye çıkarılması
sağlanacaktır.
Belediyemiz tarafından yürütülen faaliyet ve projelerin yeterli ölçüde kamuoyu ile paylaşılması ve
bilgilendirilmesi, basın ve medya ile ilişkilerin koordine edilmesi, Basım, Yayın, Tanıtım süreçlerin
etkinliğinin artırılması bu doğrultuda iletişim kanallarının sürekli açık tutulmasını sağlanacaktır.
İstek, talep ve şikayet yönetimi doğrultusunda; geri besleme ve geri bildirim süreçlerinin etkinliği
artırılacak olup;vatandaş odaklı hizmet sunumumda süreklilik ve sürdürülebilirlik sağlanacaktır.
İlçemiz ve bölgemiz genelinde yürütülen tüm hizmet süreçlerinde; Katılımcı hizmet anlayışını
yaygınlaştırmak, belediye ile kurum, kuruluş ve vatandaş arasındaki iletişim kanallarını
süreklilik esasıyla açık tutmak.
Belediyemizin en iyi şekilde temsil edilmesi ve randevu/görüşme taleplerinin alınması kapsamında; iletişim
kanalları süreklilik esasıyla açık tutulacak olup; hizmet sunumu en üst düzeye çıkarılacaktır.
Vatandaş memnuniyetinin tesis edilmesi noktasında; iletişim kanalları süreklilik esasıyla açık tutulacak
olup; istek, talep ve şikayetlerin çözümü kapsamında etkin ziyaret ve katılım faaliyetleri gerçekleştirilecektir.
Hizmet süreçlerinin verimliliğinin artırılması, sürekliliği ve sürdürülebilirliği noktasında etkin izleme,
değerlendirme ve koordinasyon süreçleri yürütülecektir.
Vatandaş memnuniyetinin tesis edilmesi noktasında; iletişim kanalları süreklilik esasıyla açık tutulacak
olup; istek, talep ve şikayetlerin çözüm süreçleri mahalle bazlı faaliyet ve projelerle desteklenecektir.
45
Amaç ve Hedefler PROGRAMI
Stratejik Alan & Amaç ve Hedefler
A23. KURUMSAL GELİŞİMİN SAĞLAMASI
A23.H1: Kurumsal gelişim, değişim ve yenilenme süreçleri̇ doğrultusunda belediyenin bilgi ve
A23.H2: teknolojik kaynaklarının güçlendirilmesi, bilişim alt yapısı ve teknik destek hizmetlerinin
A23.H3: yaygınlaştırılması, sürekliliği ve sürdürülebilirliğini sağlamak.
A24.
A24.H1: Belediyenin bilişim alt yapısı ve teknik destek süreçleri kapsamında mevcut yapı korunacak olup;
A24.H2: donanım talepleri ve ihtiyaçlarının karşılanması doğrultusunda yenilikçi, etkin ve sürdürülebilir
A24.H3: yöntemler yürütülecektir.
A25. Belediyenin bilişim alt yapısı ve teknik destek süreçleri kapsamında mevcut yapı korunacak olup;
yazılım talepleri ve ihtiyaçlarının karşılanması doğrultusunda yenilikçi, etkin ve sürdürülebilir
A25.H1: yöntemler yürütülecektir.
Hizmet binaları ve hizmet noktalarındaki kablolu/kablosuz ağ sistemlerinin; tasarım, kurulum, işletme
A26. ve güvenlik süreçlerinde etkin bir yapı oluşturulacak olup; uygulamalar yenilikçi ve sürdürülebilir
yöntemlerle desteklenecektir.
A26.H1:
A26.H2: Etkin yönetim stratejileri ile kurumsal gelişimde, sürekliliği ve sürdürülebilirliği sağlamak.
A26.H3:
A27. Belediyenin kısa, orta ve uzun vadeli amaç ve hedeflerin oluşturulması/uygulanması süreçlerinde
A27.H1: fayda maliyet analizlerinin tespiti, mali kaynakların verimliliğin artırılması temel öncelik olup; ilgili
A27.H2: süreç yönetimlerinde süreklilik ve sürdürülebilirlik sağlanacaktır.
A27.H3: Kurum genelinde Kalite Yönetim Sistemlerinin etkinliğinin arttırılması “memnuniyet odaklı hizmet”
A27.H4: anlayışını yaygınlaştırması ve “sürekli yenilenme sürekli değişim” algısının tüm çalışanlarca benimsenmesi
sağlanacaktır.
Vatandaş odaklı hizmet süreçlerinin geliştirilmesi, zenginleştirilmesi ve desteklenmesi kapsamında etkin
faaliyet ve proje süreçleri yürütülecektir.
Belediyenin dış ilişkiler alanında etkinliğini artırmak; AB, STK’lar, Bölge kalkınma idareleri,
kalkınma ajansları ,özel sektör ve diğer Devlet kurumlarıyla işbirliği imkânlarını geliştirerek
ortak projeler yürütmek.
İlçenin Ekonomik, Sanayi, Ticari, Sosyal ve Kültürel Alanda Kalkındırılması kapsamında; Ulusal ve
Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar ile iletişim ve İşbirliğinin geliştirilmesi sağlanacak olup; etkin
faaliyet ve proje süreçleri yürütülecektir.
Memnuniyet odaklı hizmet anlayışı kapsamında; kuruma ait iletişim kanallarının
verimliliğinin artırılması, Halkla ilişkiler alanındaki faaliyetlerin geliştirilmesi ve vatandaş
memnuniyet düzeyinin optimum düzeye çıkarılması sağlamak.
Yerel ve ulusal düzeyde iletişim kanallarının verimliliğinin artırılması, Halkla ilişkiler alanındaki
faaliyetlerin geliştirilmesi ve vatandaş memnuniyet düzeyinin optimum düzeye çıkarılması
sağlanacaktır.
Belediyemiz tarafından yürütülen faaliyet ve projelerin yeterli ölçüde kamuoyu ile paylaşılması ve
bilgilendirilmesi, basın ve medya ile ilişkilerin koordine edilmesi, Basım, Yayın, Tanıtım süreçlerin
etkinliğinin artırılması bu doğrultuda iletişim kanallarının sürekli açık tutulmasını sağlanacaktır.
İstek, talep ve şikayet yönetimi doğrultusunda; geri besleme ve geri bildirim süreçlerinin etkinliği
artırılacak olup;vatandaş odaklı hizmet sunumumda süreklilik ve sürdürülebilirlik sağlanacaktır.
İlçemiz ve bölgemiz genelinde yürütülen tüm hizmet süreçlerinde; Katılımcı hizmet anlayışını
yaygınlaştırmak, belediye ile kurum, kuruluş ve vatandaş arasındaki iletişim kanallarını
süreklilik esasıyla açık tutmak.
Belediyemizin en iyi şekilde temsil edilmesi ve randevu/görüşme taleplerinin alınması kapsamında; iletişim
kanalları süreklilik esasıyla açık tutulacak olup; hizmet sunumu en üst düzeye çıkarılacaktır.
Vatandaş memnuniyetinin tesis edilmesi noktasında; iletişim kanalları süreklilik esasıyla açık tutulacak
olup; istek, talep ve şikayetlerin çözümü kapsamında etkin ziyaret ve katılım faaliyetleri gerçekleştirilecektir.
Hizmet süreçlerinin verimliliğinin artırılması, sürekliliği ve sürdürülebilirliği noktasında etkin izleme,
değerlendirme ve koordinasyon süreçleri yürütülecektir.
Vatandaş memnuniyetinin tesis edilmesi noktasında; iletişim kanalları süreklilik esasıyla açık tutulacak
olup; istek, talep ve şikayetlerin çözüm süreçleri mahalle bazlı faaliyet ve projelerle desteklenecektir.
45