Page 143 - Yeşilyurt Belediyesi 2021 Performans Programı
P. 143
are Performans 2021 PERFORMANS
Tabloları PROGRAMI

İDARE PERFORMANS TABLOSU

Perfor- BÜTÇE İÇİ BÜTÇE DIŞI TOPLAM
mans
Hedefi Açıklama TL PAY TL PAY TL PAY
Faaliyet (%) (%) (%)
Yerel ve ulusal düzeyde iletişim kanallarının
26.01 verimliliğinin artırılması, Halkla ilişkiler alanındaki 255.000 0 255.000 0.13
faaliyetlerin geliştirilmesi ve vatandaş memnuniyet
26.01.1 düzeyinin optimum düzeye çıkarılması sağlanacaktır. 50.000 100 0 0 50.000 0.03
Basın ve medyanın davet edildiği etkinlin süreçlerinin
yürütülmesi

26.01.2 Belediye faaliyetleri kapsamında; Hazırlanan basın 10.000 100 0 0 10.000 0.01
bülteni tanıtım süreçlerinin yürütülmesi

26.01.3 Yerel/Ulusal basında çıkacak haber, etkinlik, video, 100.000 100 0 0 100.000 0.05
tanıtım filmi vb. tanıtım süreçlerinin yürütülmesi

26.01.4 Web sitesinde yayınlanacak haber ve banner tanıtım 15.000 100 0 0 15.000 0.01
süreçlerinin yürütülmesi

26.01.5 Yerel/Ulusal düzeyde Gazetelerde yayınlanacak 50.000 100 0 0 50.000 0.03
ilanların tanıtım süreçlerinin yürütülmesi

26.01.6 Belediye faaliyetleri kapsamında; Bilgilendirme amaçlı 15.000 100 0 0 15.000 0.01
SMS göndrerim süreçlerinin yürütülmesi

26.01.7 Kurumun sosyal medya hesaplarına erişim,paylaşım ve 15.000 100 0 0 15.000 0.01
takip süreçlerinin yürütülmesi

26.02 Belediyemiz tarafından yürütülen faaliyet ve 2.620.000 0 2.620.000 1.34
26.02.1 projelerin yeterli ölçüde kamuoyu ile paylaşılması 70.000
ve bilgilendirilmesi, basın ve medya ile ilişkilerin 100 0 0 70.000 0.04
koordine edilmesi, Basım, Yayın, Tanıtım süreçlerin
etkinliğinin artırılması bu doğrultuda iletişim
kanallarının sürekli açık tutulmasını sağlanacaktır.

Hizmet süreçleri kapsamında; totem taleplerinin
karşılanması, uygulama süreçlerinin yürütülmesi

26.02.2 Hizmet süreçleri kapsamında; tabela taleplerinin 70.000 100 0 0 70.000 0.04
karşılanması, uygulama süreçlerinin yürütülmesi

26.02.3 Hizmet süreçleri kapsamında; vinil taleplerinin 260.000 100 0 0 260.000 0.13
karşılanması, uygulama süreçlerinin yürütülmesi

26.02.4 Hizmet süreçleri kapsamında; afiş taleplerinin 220.000 100 0 0 220.000 0.11
karşılanması, uygulama süreçlerinin yürütülmesi

26.02.5 Hizmet süreçleri kapsamında; araç giydirme taleplerinin 200.000 100 0 0 200.000 0.1
26.02.6 karşılanması, uygulama süreçlerinin yürütülmesi 1.300.000 100
26.02.7 500.000 100 0 0 1.300.000 0.67
26.03 Hizmet süreçleri kapsamında; baskı ve tasarım 404.000
26.03.1 taleplerinin karşılanması, uygulama süreçlerinin 100 0 0 500.000 0.26
yürütülmesi 40.000
Hizmet süreçleri kapsamında; organizayon altyapı 0 404.000 0.21
taleplerinin karşılanması, uygulama süreçlerinin
yürütülmesi 0 0 40.000 0.02

İstek, talep ve şikayet yönetimi doğrultusunda;
geri besleme ve geri bildirim süreçlerinin etkinliği
artırılacak olup;vatandaş odaklı hizmet sunumumda
süreklilik ve sürdürülebilirlik sağlanacaktır.

Yeşil masa/çağrı merkezine iletilen başvuruları kayıt
altına alma süreçlerinin yürütülmesi

26.03.2 Yeşil masa/çağrı merkezi başvurularınının; 40.000 100 0 0 40.000 0.02
tamamlanma, kapatılma geri bildirim süreçlerinin
yürütülmesi

143
   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148