Page 45 - Yeşilyurt Belediyesi Performans Programı 2020
P. 45
PERFORMANS PROGRAMI 2020

STRATEJiK ALAN & AMAÇ VE HEDEFLER

Stratejik Alan & Amaç ve Hedefler

A23. KURUMSAL GELİŞİMİN SAĞLAMASI

A23.H1: Kurumsal gelişim, değişim ve yenilenme süreçleri̇ doğrultusunda belediyenin bilgi ve te-
knolojik kaynaklarının güçlendirilmesi, bilişim alt yapısı ve teknik destek hizmetlerinin yay-
A23.H2: gınlaştırılması, sürekliliği ve sürdürülebilirliğini sağlamak.

A23.H3: Belediyenin bilişim alt yapısı ve teknik destek süreçleri kapsamında mevcut yapı korunacak olup;
A24. donanım talepleri ve ihtiyaçlarının karşılanması doğrultusunda yenilikçi, etkin ve sürdürülebilir
A24.H1: yöntemler yürütülecektir.
Belediyenin bilişim alt yapısı ve teknik destek süreçleri kapsamında mevcut yapı korunacak olup;
A24.H2: yazılım talepleri ve ihtiyaçlarının karşılanması doğrultusunda yenilikçi, etkin ve sürdürülebilir yön-
A24.H3: temler yürütülecektir.
A25. Hizmet binaları ve hizmet noktalarındaki kablolu/kablosuz ağ sistemlerinin; tasarım, kurulum, işletme
ve güvenlik süreçlerinde etkin bir yapı oluşturulacak olup; uygulamalar yenilikçi ve sürdürülebilir
A25.H1: yöntemlerle desteklenecektir.

A26. Etkin yönetim stratejileri ile kurumsal gelişimde, sürekliliği ve sürdürülebilirliği sağlamak.

A26.H1: Belediyenin kısa, orta ve uzun vadeli amaç ve hedeflerin oluşturulması/uygulanması süreçlerinde
fayda maliyet analizlerinin tespiti, mali kaynakların verimliliğin artırılması temel öncelik olup; ilgili
A26.H2: süreç yönetimlerinde süreklilik ve sürdürülebilirlik sağlanacaktır.
A26.H3: Kurum genelinde Kalite Yönetim Sistemlerinin etkinliğinin arttırılması “memnuniyet odaklı hizmet” an-
A27. layışını yaygınlaştırması ve “sürekli yenilenme sürekli değişim” algısının tüm çalışanlarca benimsenmesi
A27.H1: sağlanacaktır.
A27.H2: Vatandaş odaklı hizmet süreçlerinin geliştirilmesi, zenginleştirilmesi ve desteklenmesi kapsamında
A27.H3: etkin faaliyet ve proje süreçleri yürütülecektir.
A27.H4:
Belediyenin dış ilişkiler alanında etkinliğini artırmak; AB, STK’lar, Bölge kalkınma idareleri,
kalkınma ajansları ,özel sektör ve diğer Devlet kurumlarıyla işbirliği imkânlarını geliştirerek
ortak projeler yürütmek.

İlçenin Ekonomik, Sanayi, Ticari, Sosyal ve Kültürel Alanda Kalkındırılması kapsamında; Ulusal ve
Uluslararası Kurum ve Kuruluşlar ile iletişim ve İşbirliğinin geliştirilmesi sağlanacak olup; etkin faal-
iyet ve proje süreçleri yürütülecektir.

Memnuniyet odaklı hizmet anlayışı kapsamında; kuruma ait iletişim kanallarının verimlil-
iğinin artırılması, Halkla ilişkiler alanındaki faaliyetlerin geliştirilmesi ve vatandaş memn-
uniyet düzeyinin optimum düzeye çıkarılması sağlamak.

Yerel ve ulusal düzeyde iletişim kanallarının verimliliğinin artırılması, Halkla ilişkiler alanındaki
faaliyetlerin geliştirilmesi ve vatandaş memnuniyet düzeyinin optimum düzeye çıkarılması
sağlanacaktır.
Belediyemiz tarafından yürütülen faaliyet ve projelerin yeterli ölçüde kamuoyu ile paylaşılması ve
bilgilendirilmesi, basın ve medya ile ilişkilerin koordine edilmesi, Basım, Yayın, Tanıtım süreçlerin
etkinliğinin artırılması bu doğrultuda iletişim kanallarının sürekli açık tutulmasını sağlanacaktır.
İstek, talep ve şikayet yönetimi doğrultusunda; geri besleme ve geri bildirim süreçlerinin etkinliği
artırılacak olup;vatandaş odaklı hizmet sunumumda süreklilik ve sürdürülebilirlik sağlanacaktır.
İlçemiz ve bölgemiz genelinde yürütülen tüm hizmet süreçlerinde; Katılımcı hizmet an-
layışını yaygınlaştırmak, belediye ile kurum, kuruluş ve vatandaş arasındaki iletişim kanal-
larını süreklilik esasıyla açık tutmak.
Belediyemizin en iyi şekilde temsil edilmesi ve randevu/görüşme taleplerinin alınması kapsamında; iletişim
kanalları süreklilik esasıyla açık tutulacak olup; hizmet sunumu en üst düzeye çıkarılacaktır.
Vatandaş memnuniyetinin tesis edilmesi noktasında; iletişim kanalları süreklilik esasıyla açık tutulacak
olup; istek, talep ve şikayetlerin çözümü kapsamında etkin ziyaret ve katılım faaliyetleri gerçekleştirilecektir.
Hizmet süreçlerinin verimliliğinin artırılması, sürekliliği ve sürdürülebilirliği noktasında etkin izleme,
değerlendirme ve koordinasyon süreçleri yürütülecektir.
Vatandaş memnuniyetinin tesis edilmesi noktasında; iletişim kanalları süreklilik esasıyla açık tutulacak
olup; istek, talep ve şikayetlerin çözüm süreçleri mahalle bazlı faaliyet ve projelerle desteklenecektir.

45
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50